Friday, April 02, 2004

一個被抬人士的話

一個被抬人士的話 (by makhome)

我身為被抬人士, 想講講,
警員或軍隊之類的確係國家機器, 軍令如山, 要絕對服從,
呢樣野, 正所謂 "絕對服從, 係軍人天職".

落好人性, 我都好唔中意,
但國家機器, 有時仲係有須要存在.

用馬克思主義術語講,
就係 "國家未消亡之前, 國家機器仲係有須要存在".

所以
, 我唔會厭惡警員, 而只會厭惡控制警員0既當權者.
只要警員唔係狼到, 我唔會怪責警員抬我.

作為國家機器0既警員, 本身亦係勞動人民,
亦好可能會支持民主自由, 只可惜上級要做野, 地一定要做.
警員同我地對峙時, 我地叫口號或媽, 地有D面有難色,
可能地內心好痛苦.


如果國家機器不服從政權, 就係兵變或革命時期啦.
理由期望香港警員地會.

當差0既志願除左賺錢, 就係維持治安啦, 鬼會有人話要打壓示威者?
當兵0既志願除左賺錢, 就係保衛國家人民, 鬼會有人話要鎮壓人民?

所以, 我對抬我0既警員表示同情及理解, 我對地亦保持禮貌.

No comments: